Salt la conținutul principal

Reges

Meniul Reges reprezinta punctul central din qPlus pentru gestionarea Registrului General de Evidenta a Salariatilor (REGES) la nivelul unei firme. Toate operatiile obligatorii din punct de vedere legal pot fi realizate direct din qPlus, fara a mai accesa Reges Online.

Platforma qPlus de resurse umane compatibila cu Reges Online

Functionalitatile sunt structurate pe mai multe niveluri:

  • Salariat – inregistrare, modificare, corectie si radiere;

  • Contract – inregistrare, modificare, modificare multipla, corectie, vizualizare istoric, radiere;

  • Suspendare – suspendare contract, modificare, incetare, anulare;

  • Detasare – incarca decizie,detasare contract, prelungire, incetare, anulare incetare, anulare;

  • Incetare – incetare contract, anulare, reactivare, anulare reactivare;

  • Mutare – incarcare decizie, transfer, schimbare loc de munca, schimbare gestiune, anulare.

Pe langa operatiunile standard, necesare pentru respectarea cerintelor legale, meniul include si optiuni suplimentare pentru o administrare completa a registrului:

  • Contracte temporare – inregistrarea provizorie a contractelor, inainte de transmiterea datelor catre REGES.

  • Puncte de lucru si Departamente – organizarea structurii interne a firmei;

  • Sporuri – definirea sporurilor aplicabile la nivel de angajator.

***